vrijdag 7 december 2012

Sinterklaas!!!!

Niets zo leuk als je meisjes, nog volledig in het geloof van de echtheid van de goedheilig man, in volle verwondering te zien bij het binnenkomen na het bezoek van Sinterklaas. Je hart maakt er spontaan een sprongetje van :-)



En die lieve (stok)oude man is ook mij niet vergeten! Dat heb je dan, als je zo lief bent als ik :-P 


Start to run LES 10


Gisteren ook nog maar eens een toertje gaan lopen. Nog 20 lessen en ik zou 'vlot 10 km aan 1 stuk moeten kunnen lopen'. Het verwondert me elke keer weer dat Evy Gruyaert nog steeds geen doodsbedreigingen heeft ontvangen. De les bestond uit 30 minuten lopen, maar aangezien ik mijn rond(je) iets te groot had gemaakt heb ik er 40 gelopen, goed voor een afstand van 5.5 km (schouderklopje aan mezelf). Op naar les 11! Yes I can!!!!

1 opmerking: