dinsdag 4 december 2012

Het startschot!

De bedoeling van mijn blog is om de uitwerking van de puntjes op mijn 'bucket list' stap voor stap te kunnen volgen. Een aantal ontwikkelingen in mijn leven hebben mij doen inzien dat je in het heden moet leven en je dromen best niet vooruitschuift naar 'ergens in de toekomst'.

De puntjes op mijn lijst waar ik tot nu toe actief aan bezig ben zijn 'ten miles uitlopen' en 'wandelvakantie in Schotland'.

Momenteel ben ik de lessen van 'Start to run 5-10 km' aan het volgen, de ene dag lukt dit al wat beter dan de andere :-), maar ... 'yes, we can!' Ten miles 2013 vindt plaats op zondag 21 april, the countdown has begun.

Na enige tijd zoeken heb ik een organisatie gevonden die groepsreizen organiseert naar het mooie Schotland. Hier gaat nog wat brainstorming aan vooraf gaan, alvorens echt de stap te zetten om de reis vast te leggen. Maar ik ben vastberaden dit avontuur in 2013 waar te maken!

Ik hou jullie op de hoogte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten