dinsdag 18 december 2012

It's been a good day...

Weliswaar zal het leven er allicht mooier uitzien na het drinken van de hoeveelheid baileys die ik deze avond heb gedronken :-P, toch kan ik oprecht zeggen dat ik een goeie dag achter de rug heb. 

Op het werk vrij hilarische momenten meegemaakt door mensen op te bellen om een afspraak te bevestigen. De voicemails van enkelen waren, op zijn zachtst uitgedrukt, lachwekkend... 'Hallo, 't is de Mathieu, ik zen der nie... *2 minuten stilte* (werkelijk getimed)...tuuuuuuut'. De simplistische eenvoud van zulke berichten kan mijn dag maken :-).

In de avond een bezichtiging gaan doen in een appartementje, aangezien ik de hoop koester dat ons huis morgen verkocht geraakt, dacht ik dat de tijd wel rijp was om op zoek te gaan naar een eigen plekje voor mij en mijn miekes. Bij deze is die plek gevonden...allesinds als het huis werkelijk verkocht geraakt en het tekenen van de akte ietwat versneld kan gebeuren. *fingers crossed*

Wat quality time doorgebracht met Evy Gruyaert gedurende les 13. Zowaar 5.5 km gelopen in 35 min, een verbetering van 5 minuten ten opzichte van dezelfde afstand vorige week! Me = happy!

Nu, na een zalig bad en, niet te vergeten, een glaasje verrukkelijke vloeistof...hoor ik mijn bedje roepen...

Slaap zacht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten