zaterdag 15 december 2012

Just keep running...

Gisteren, na een niet-geplande pauze van 8 dagen, les 11 van start to run afgewerkt. Een aantal keer een fel licht aan het einde van de tunnel (lees:straat) gezien, maar, om Dora te citeren: het lukte! Een slordige 6.7km op de teller in een tijd van 43 minuten. En dat terwijl ik het idee had heel wat trager te lopen dan vorige keer. (toen 5.5km in 40 minuten) *schouderklopje aan mezelf* Maar ik geef het toe, het deed pijn! Het grote plan om vandaag reeds les 12 af te werken heb ik moedwillig uitgesteld tot morgen. Mijn lichaam (en mijn geest) waren er nog lang niet toe in staat.
Gisterenavond een superavond gehad op 'De Langste Nacht', in de school van mijn meisjes. Eerst gesmikkeld van een lekkere spaghetti en een stuk cake, om daarna een boswandeling te maken, met de zaklampen die we gekregen hadden van Sinterklaas, kwestie van te kunnen zien wat we zeggen, in de gietende regen, gewapend met een goei paar rubberen laarzen en een warme muts. Zalig om als een kind plezier te hebben in het springen in plassen en modderige bospaadjes, druipend van de regen en halverwege te genieten van een welverdiende vanillejenever (ok, ok, het waren er twee). Het leven kan mooi zijn :-).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten